• Ingyenes kiszállítás - legalább 2 termék vásárlása esetén
  • Ingyenes visszaküldés - 30 napon belül
  • 100% biztonságos vásárlás – biztonságos fizetés
0 Kosár
0.00 HUF

Utoljára hozzáadott termékek

A kosár még üres.

0 Kosár
0.00 HUF

Utoljára hozzáadott termékek

A kosár még üres.

  • GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  • Milyen fizetési módokat kínáltok?

    Webáruházunkban a következő fizetési módok állnak rendelkezésre: utánvétes fizetés, ajánlattétel utáni fizetés (proforma számla), Paypal, bankkártyás fizetés (VISA, MASTERCARD). Diners hitelkártyás fizetés nem lehetséges.

    Tagek: #fizetések #fizetésieszközök #fizetésimódok #paypal #visa #mastercard

  • Van lehetőség részletre vásárolni?

    Webáruházunkban nincs lehetőség részletfizetésre.

    Tagek: #fizetések #fizetésieszközök #fizetésimódok #részletek #részlet

  • Mikor fog megérkezni a csomagom?

    Webáruházunk raktárkészlettel üzemel, ezért a csomagok 95%-a a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül elküldésre kerül, a hétvégék és ünnepnapok kivételt képeznek. Ha péntek délután vagy hétvégén adta le rendelését, hétfőn postázzuk a címére. Amikor a csomag útra kel, a becsült kézbesítési időről és a nyomkövetési számról a GLS futárszolgálattól fog kapni egy SMS-t és egy e-mailt. Ha nem kapott értesítést, kérjük ellenőrizze a rendelés során megadott e-mail cím és telefonszám helyességét. Kérjük, ellenőrizze e-mail fiókja spam dossziéját is. A csomagját ezen a linken is nyomon követheti: Hol van a csomagom

    Tagek: #készlet #küldés #kiszállítás

  • Szállítási költség

    A szállítási költség 1690 HUF, kettő vagy több termék esetén a kiszállítás ingyenes.

    Tagi: #poštnina #postnina #dostava

  • Melyik futárszolgálattal működnek együtt?

    Webáruházunk minden csomagot a GLS futárszolgálattal kézbesít. Kérésére a csomagot más futárszolgálattal vagy a Magyar Postával nem tudjuk kiszállítani.

    Tagek: #kiszállítás #gls #futár #csomag

  • Kapok-e kedvezményt készpénzes fizetés esetén?

    Az átvételi helyen csak bank- és hitelkártyás fizetés lehetséges.

    Tagek: #kedvezmény #készpénz #fizetés #fizetésimódok #fizetés

  • Személyes átvételt választottam, mikor tudom átvenni a csomagot?

    Kapni fog egy értesítést webáruházunkból, amint készen áll a termék. Ügyeljen rá, hogy rendeléskor a helyes e-mail címet és telefonszámot adja meg.

    Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #átvétel

  • Használhatok két kedvezményes kódot online vásárláskor?

    A kódok vásárláskor nem adódnak össze.

    Tagek: #kódok #kedvezmény #kupon #kód

  • Jöhetek személyes átvételre, ha nem adtam le előre a rendelésem?

    Rendelését célszerű még érkezés előtt leadni és megvárni értesítésünket, hogy a csomag készen áll.

    Tagek: #személyesátvétel #szállítás #logatec #Logatec #átvétel

  • Raktáron van a termék?

    Webáruházunkban az egyes termékek készletinformációit a termékek mellett tudja megtalálni. Ha azt írja, hogy a termék raktáron van, a rendelés beérkezését követő 24 órán belül kiszállítjuk önnek, ami alól a hétvégék kivétet képeznek. Mivel 2 vagy több vásárló rövid időn belül megrendelheti ugyanazt a Raktáron állapotú terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a terméket úgy kezeljük, hogy nincs raktáron és erről értesítjük önt.

    Tagek: #készlet #raktár #küldés #kiszállítás

  • Hol találhatók az üzletetek?

    Üzletünk Logatecben található. A címet és az összes elérhetőséget ezen a linken tekintheti meg: Kapscolat

    Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #üzlet #gledring #Gledring #cég

  • Van lehetőség személyes átvételre Ljubljanában?

    Bár a cég székhelye Ljubljanában van, üzletünk, adminisztrációs részlegünk és raktárunk Logatecben található, így a személyes átvétel Ljubljanában nem lehetséges. Nézze meg elérhetőségeinket: Elérhetőségek

    Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #átvétel #Ljubljana #ljubljana

  • Milyen munkaidőben dolgoztok?

    A munkaidőt az alábbi linken tekintheti meg: Elérhetőségek

    Tagek: #munkaidő #logatec #Logatec #átvétel

  • Megváltoztathatom a fizetési módot már visszaigazolt rendelésnél?

    Ebben az esetben kérjük, küldjön egy e-mailt a [email protected] címre és tüntesse fel a kívánt fizetési módot, hogy módosíthassuk. Ha a csomagot már elküldtük, a fizetési mód nem módosítható.

    Tagek: #fizetésimód # fizetesimod #fizetés #fizetes

  • Van lehetőség telefonon keresztül rendelni?

    Telefonos munkatársaink mindig készen állnak válaszolni megrendelésével kapcsolatos és más kérdésére az ingyenesen hívható 18089236 telefonszámon keresztül.

    Tagek: #rendelés #rendeles #Telefon #telefon #ügyfélszolgálat #segítség #segitseg

  • Szükséges-e regisztrálni a rendelés leadása előtt?

    A rendelés leadása előtt nem szükséges regisztrálni. A regisztráció azonban lehetővé teszi a hűségpontok gyűjtését, amelyek már az első vásárlás alkalmával felhasználhatók kedvezmény formájában.

    Tagek: #rendelés #rendeles #regisztráció #vásárlás #hűség

  • Lehet-e vásárolni online rendelés nélkül?

    Rendeléseit leadhatja telefonszámunkon, e-mail címünkön vagy közösségi oldalainkon keresztül is.

    Tagek: #vásárlás #megrendelés #megrendeles

  • Hol van a csomagom?

    Ha már leadta rendelését, az alábbi linken nyomon követheti csomagját és annak állapotát: Hol van a csomagom?

    Tagek: #vásárlás #megrendelés #csomag #szállítás #nyomonkövetés

  • Honnan tudhatom, hogy a termék alkalmas-e a járművemhez

    A Withcar.hu webáruházban található termékek a jármű méreteihez vannak szabva. Ha helyesen kiválasztotta a járművét, akkor a termék 100%-ban meg fog felelni. Ez alól csak a Belgiumból behozott járművek képeznek kivételt, ez esetben nem vállalunk felelősséget a méretekért.

    Tagek: #nemmegfelelő #megfelelő #panasz #illeszkedés

  • A termék alkalmas-e az autómhoz annak ellenére, hogy a leírás szerint fiatalabb/idősebb évjárathoz való?

    Termékek megrendelésekor különösen ügyeljen a jármű évjáratára. Példa: Ha a termékünkön a 2014-> felirat szerepel, ez azt jelenti, hogy a termék 2014-től gyártott járművekhez alkalmas, még akkor is, ha az ön járműve pl. 2017-es évjáratú. Amikor új sorozat érkezik, pl. 2018, akkor a weboldalunkon lezárjuk az évjáratokat: 2014-2018, és új 2018/11-> évjáratot indítunk. A 11-es szám a november hónapot jelent, tehát azt jelenti, hogy a termékek 2018-tól megfelelőek a járműhöz. Figyeljen arra, hogy november a járműgyártás hónapja legyen és nem a jármű vásárlásának hónapja.

    Tagek: #megfelelő #helyes #évjárat

  • Lehetséges csak sofőr oldali szőnyeget venni?

    Nem lehet csak sofőr oldali gumi- vagy szövetszőnyeget vásárolni. A gumi- és szövetszőnyegekre 1 év garancia jár. Ha garanciális időn belül szeretné kicserélni a szőnyeget kopás miatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.

    Tagek: #szőnyeg #szonyeg #sofőr

  • Lehetséges csak a két elülső oldali szőnyeg megvásárlása?

    Az elülső szőnyegek vásárlása csak akkor lehetséges, ha a készlet már alapból csak két szőnyegből áll. Ez többnyire kishaszonjárműveknél van.

    Tagek: #szőnyeg #szonyeg #elülső #elöl

  • Milyen garancia jár a termékekre?

    Minden terméknek saját garanciája van. A termék garanciájára vonatkozó összes információ megtalálható a termékoldal GARANCIA fülén belül.

    Tagek: #garancia #jótállás #rendelés

  • Raktáron van a termék?

    Webáruházunkban az egyes termékek készletinformációit a termékek mellett találja meg. Ha azt írja, hogy a termék raktáron van, a rendelés beérkezését követő 24 órán belül kiszállítjuk önnek, kivéve ha hétvégére esik. Mivel 2 vagy több vásárló rövid időn belül megrendelheti ugyanazt a Raktáron állapotú terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a terméket úgy kezeljük, hogy nincs raktáron, és erről értesítjük önt.

    Tagek: #termék #raktár #készlet #rendelés

  • Vásárolhatok nálatok tappancsokat, amik az autó padlójára vannak szerelve?

    A tappancsokat ingyen odaadjuk, csak a postaköltséget kell állnia.

    Tagek: #tappancs #rögzítő

  • Miért nem kaptam rögzítő tappancsokat a szőnyegek mellé?

    A szőnyegek 100%-osan a jármű méreteihez vannak szabva. Ha járművében eredeti tappancsok vannak a padlóburkolaton, akkor azok a szőnyegeinkbe is integrálva vannak. Ha vásárlás előtt nem biztos abban, hogy szőnyegeinknek vannak-e tappancsaik vagy sem, nézze meg a termék képet a termékgalériában és olvassa el a leírást, ahol pontos információkat talál.

    Tagek: #tappancs #rögzítő

  • Van lehetőség a nálatok vásárolt termékek felszerelését kérni?

    A cégünkben jelenleg nem foglalkozunk termékek felszerelésével



    Tagek: #felszerelés #felszereles

  • Vehetek nálatok méterre gumit?

    Gyártásunk egyedi termékeket állít elő, ezért nem vásárolható nálunk folyóméterekre gumi.

    Tagek: #gumi

  • A weboldalatokon nem találok az autómhoz illő terméket. El tudnátok készíteni megrendelésre?

    Rendelésre főleg a veterán autók és régebbi járművek esetén nem tudunk termékeket készíteni. Viszont forduljon bármikor bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz és kérdezzen, hiszen az is megtörténhet, hogy olyan termékünk van a kínálatban, amely még nem jelent meg online.

    Tagek: #termék #termékek #gyártás

  • Mekkora a csomagtértálca mérete?

    Weboldalunkon minden tálca a jármű méreteihez van szabva, így a pontos méretekről nem tudunk tájékoztatást adni. A weboldalunkon található leírás, terméknév és eredeti képek segítenek ebben.

    Tagek: #tálca #csomagtértálca #csomagtér #csomagter

  • Elvesztettem az árnyékolók tappancsait, hol tudok újakat venni?

    A tappancsokat ingyen adjuk, csak a postaköltséget kell állnia.

    Tagek: #árnyékoló #arnyekolo #tappancs

  • Nem tudom felszerelni a terméket.

    Minden termékünk oldalán megtalálható a felszerelés videós, PDF vagy szöveges magyarázata az adott termék alatt a FELSZRELÉS részben. Ha még mindig nem tudja, hogyan szerelje fel a terméket, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

    Tagek: #felszerelés #feszereles #termék #felheyezés #felhelyezes

  • Hogyan tudom visszaküldeni a megvásárolt terméket?

    Igen, webáruházunkban elégedettségi garanciát vállalunk, így ha a termék nem felel meg kívánságainak, bármikor visszaküldheti, de a terméknek nem szabad használt állapotban lennie. Gondoskodnia kell arról is, hogy a terméket eredeti és sértetlen csomagolásában küldje vissza. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékek nem lehetnek használt állapotban. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás megsérült olyan szinten, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz

  • Mennyi időn belül küldhetem vissza a megvásárolt terméket?

    Minden termék visszaküldhető a csomag átvételétől számított 30 napon belül.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz

  • Mennyi időn belül tudjátok megoldani a panaszt?

    A panaszokat minőségi és felelősségteljes módon szeretnénk megoldani. Válaszunkat a panasz benyújtásától számított 48 órán belül várhatja. Minden panasszal egyénileg foglalkozunk, így a megoldási idő is változó.

    Tagek: #panasz #visszaküldés #visszakuldes

  • Mennyi időn belül számíthatok pénzvisszatérítésre?

    A visszatérítés a kérvény megoldásától számított 48 órán belül várható.

    Tagek: #visszatérítés #vételár #visszaküldéss #tappancs #rögzítő

  • Mit jelent az elégedettségi garancia?

    Az elégedettségi garancia lehetővé teszi, hogy a csomag átvételétől számított 30 napon belül minden termékünket indoklás nélkül visszaküldhesse nekünk használatlan állapotban.

    Tagek: #garancia #elégedettség

  • Milyen garancia jár a termékekre?

    Minden terméknek saját garanciája van. A termék garanciájára vonatkozó összes információ megtalálható a termékoldal GARANCIA fülén belül.

    Tagek: #garancia #jótállás

  • Melyik címre küldjem vissza a terméket?

    Kérjük, a termékeket a következő címre küldje vissza: IOC Logatec 15/1370 Logatec a Gledring d.o.o. cég székhelyére.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz

  • Ki viseli a postaköltséget a termék visszaküldése esetén?

    Abban az esetben, ha téves vagy nem megfelelő terméket küldtünk önnek, a szállítás megszervezését és a szállítási költségeket mi álljuk. Amennyiben a terméket egyéb okból küldi vissza, akkor önt terheli a szállítás megszervezése és a szállítási költségek kifizetése.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz

  • Hogyan kell előkészíteni a csomagot a visszaküldésre?

    A visszaküldendő termékeket nem szabad előzetesen használni. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába, és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz

  • Rossz terméket rendeltem, hogyan tudom kicserélni?

    Ha rossz terméket rendelt vagy kapott, nálunk bármikor kicserélheti. Ebben az esetben az új terméket elküldjük, a régit pedig adja oda a kézbesítőnek. Az ön hibája esetén önnek kell fedeznie minden csereköltséget, ellenkező esetben mi álljuk a költségeket. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékeknek nem szabad használt állapotban lenniük. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz #hiba #hibás

  • Rossz terméket küldtetek, hogyan tudom kicserélni?

    Ha rossz terméket rendelt vagy kapott, nálunk bármikor kicserélheti. Ebben az esetben az új terméket elküldjük, a régit pedig adja oda a kézbesítőnek. Az ön hibája esetén önnek kell fedeznie minden csereköltséget, ellenkező esetben mi álljuk a költségeket. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékeknek nem szabad használt állapotban lenniük. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz #hiba #hibás

  • Elrendezhetem nálatok a szőnyegek cseréjét, ha egy másik értékesítési helyen vásároltam őket?

    Ha nem közvetlenül a mi cégünktől vásárolta a terméket, minden potenciális visszaküldést vagy panaszt azzal a céggel kell intéznie, amelynél a vásárlást végezte.

    Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #szőnyeg

  • Nem tudom leadni a rendelést, tudnátok segíteni?

    A rendelés leadása webáruházunkban nagyon egyszerű. A kereső segítségével válassza ki a megfelelő járművet és válassza ki a kosárba tenni kívánt terméket. A következő lépés a pénztárhoz vezet, ahol meg kell adni minden szükséges adatot és a megrendelés leadása gomb megnyomásával fejezi be a vásárlást. Ha nem tudja, hogyan kell leadni a rendelést a kosáron keresztül, bármikor leadhatja ingyenesen hívható telefonszámunkon keresztül is: 18089236, vagy e-mailben a [email protected] címre

    Tagek: #rendelés #rendeles

  • Nem kaptam előszámlát?

    Ha úgy döntött, hogy előszámlán (pro forma számla) keresztül vásárol, rendszerünk automatikus e-mailt küldött önnek a megrendelés visszaigazolásával. A visszaigazoló e-mail alján egy pro forma számla található. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük ellenőrizze a SPAM dossziét. Gyakran előfordul az is, hogy az ügyfél nem megfelelő e-mail címet adott meg.

    Tagek: #előszámla #eloszamla

  • Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről

    Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük ellenőrizze a SPAM dossziét. Gyakran előfordul az is, hogy az ügyfél nem megfelelő e-mail címet adott meg. Minden visszaigazolást automatikusan küldünk, ezért mindig el vannak küldve.

    Tagek: #megrendelés #megrendeles #visszaigazolás #visszaigazolas

  • Hol kell megadni a promóciós kódot?

    A promóciós kódot a KOSÁR vagy a PÉNZTÁR promóciós kód mezőjében adhatja meg.

    Tagek: #kód #kupon #kedvezmény

  • Nem tudlak elérni titeket a telefonszámon.

    Telefonos munkatársaink telefonszámunkon minden munkanapon 8.00 és 16.00 óra között elérhetőek. Ha az operátor nem válaszol, a lehető leghamarabb visszahívja önt. Panasz vagy egyéb sürgős kérés esetén kérjük a kérvényt küldje el a [email protected] címre, ahol mindig számíthat a válaszunkra. Reggelente, főként hétfőn és kedden a telefonvonalak folyamatosan foglaltak, ezért javasoljuk, hogy ilyenkor forduljanak e-mailes ügyfélszolgálatunkhoz.

    Tagek: #telefon #hívás

  • Két kedvezményes kódot adtam meg, de csak az egyik aktiválódott

    A kódok vásárláskor nem adódnak össze. Csak egy kódot tud egyszerre felhasználni.

    Tagek: #kód #kupon #kedvezmény

  • Mi az a hűségklub?

    A hűségklub a Withcar webáruház hűségmodulja, mellyel gyorsabban vásárolhat és hűségpontokat szerezhet, melyeket későbbi vásárlásainál kedvezmény formájában tud felhasználni.

    Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok

  • Hogyan lehet pontokat szerezni?

    Minden végrehajtott és lezárt vásárlás után pontok járnak. Kiszámításuk a vásárlás értéke alapján történik. Regisztráció után a profiljában megjelenik a pontok pontos kiszámítása és grafikus megjelenítése.

    Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok

  • Mit nyerek azzal, ha csatlakozom a hűségklubhoz?

    A hűségklubban a saját rendelések nyomon követése mellett hűségpontokat is szerezhet, melyeket későbbi vásárlásokhoz kedvezmény formájában tud beváltani. Emellett kiválaszthat tetszőleges számú járművet, amelyhez különleges ajánlatokat és újdonságokat kap a kiválasztott járműmodellhez tartozó termékekkel kapcsolatban.

    Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok

  • Befejeztem a vásárlást, mikor lesznek jóváírva a pontok?

    A pontokat a megrendelés feldolgozása utáni munkanapon írjuk jóvá fiókjához. Ha például pénteken ad le rendelést, a pontok következő kedden kerülnek jóváírásra. Ha a megrendelés nem kerül feldolgozásra, a pontok nem kerülnek jóváírásra.

    Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok #vásárlás

  • Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan szerezhetek újat?

    Kattintson a bejelentkezési oldalon található 'Nem emlékszik a jelszóra?' linkre. Kapni fog egy linket az e-mail címére, ahol lehetősége lesz új jelszót megadni.

    Tagek: #jelszó #profil

  • Hogyan kell regisztrálni?

    Csak kövesse az ezen a linken található utasításokat: : Regisztráció.

    Tagek: #profil #regisztráció

  • Nem tudom elérni önöket a telefonszámon.

    Telefonos munkatársaink telefonszámunkon minden munkanapon 8.00 és 16.00 óra között elérhetőek. Ha az operátor nem válaszol, a lehető leghamarabb visszahívja önt. Panasz vagy egyéb sürgős kérés esetén kérjük a kérvényt küldje el a [email protected] címre, ahol mindig számíthat a válaszunkra. Reggelente, főként hétfőn és kedden a telefonvonalak folyamatosan foglaltak, ezért javasoljuk, hogy ilyenkor forduljanak e-mailes ügyfélszolgálatunkhoz.

    Tagek: #telefon #ügyfélszolgálat #hívás

  • Mikor várhatok választ az elküldött e-mailre?

    E-mailjére legkésőbb a következő munkanapon kap válasz. Panasz esetén fenntartjuk a jogot, hogy kérésére 48 órán belül válaszoljunk. Ha péntek délután, hétvégén vagy ünnepnapokon küld e-mailt, az első munkanapon válaszolunk.

    Tagek: #email #válasz

  • Feliratkoztam a hírlevelükre, mire számíthatok?

    Webáruházunk e-mailben értesítést küld az újdonságokról és különleges akciókról, de legfeljebb havi 2x.

    Tagek: #email

  • A Withcar egy biztonságos webáruház?

    A Withcar egy minden szempontból biztonságos webáruház, amely a vásárláskor megszerzett személyes adatainak biztonságos tárolásáról is gondoskodik. A webáruház rendelkezik SSL Security tanúsítvánnyal is, amely biztonságos webkapcsolatként határoz meg minket.

    Tagek: #online #withcar #áruház #adat #adatok

  • Használhatok két kedvezményes kódot online vásárláskor?

    A kódok vásárláskor nem adódnak össze.

    Tagek: #kedvezmény #kupon #kód

  • Van lehetőség kérni a nálatok vásárolt termékek felszerelését?

    A cégünkben jelenleg nem foglalkozunk termékek felszerelésével

    Tagek: #felszerelés #felszereles

  • Hol kapok promóciós kódot?

    A promóciós kód nem feltétele a megrendelésnek, így promóciós kód nélkül is leadhatja a rendelést. A promóciós kódokat alkalmanként hirdetési médiáinkon tudja megtalálni. A Withcar webáruház munkatársai nem rendelkeznek kódokkal, ezért nem tudják azt megadni önnek vásárlás előtt.

    Tagek: #kód #kupon #kedvezmény

  • Tudok telefonon keresztül rendelni?

    Telefonos munkatársaink mindig készen állnak válaszolni megrendelésével kapcsolatos és más kérdésére az ingyenesen hívható 18089236 telefonszámon keresztül.

    Tagek: #rendelés #rendeles #Telefon #teleefon #ügyfélszolgálat

  • Szükséges-e regisztrálni a rendelés leadása előtt?

    A rendelés leadása előtt nem szükséges regisztrálni. A regisztráció azonban lehetővé teszi a hűségpontok gyűjtését, amelyek már az első vásárlás alkalmával kedvezmény formájában felhasználhatók.

    Tagek: #regisztráció #vásárlás


Van további kérdése?

Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Válassza ki járművét

Regisztrációkor minden termékre
-5%az első vásárlásnál
kedvezményt kap! Regisztráljon
-5%az első vásárlásnál
Regisztrációkor minden termékre kedvezményt kap!
Regisztráljon