-
Milyen fizetési módokat kínáltok?
Webáruházunkban a következő fizetési módok állnak rendelkezésre: utánvétes fizetés, ajánlattétel utáni fizetés (proforma számla), Paypal, bankkártyás fizetés (VISA, MASTERCARD). Diners hitelkártyás fizetés nem lehetséges.
Tagek: #fizetések #fizetésieszközök #fizetésimódok #paypal #visa #mastercard -
Van lehetőség részletre vásárolni?
Webáruházunkban nincs lehetőség részletfizetésre.
Tagek: #fizetések #fizetésieszközök #fizetésimódok #részletek #részlet -
Mikor fog megérkezni a csomagom?
Webáruházunk raktárkészlettel üzemel, ezért a csomagok 95%-a a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül elküldésre kerül, a hétvégék és ünnepnapok kivételt képeznek. Ha péntek délután vagy hétvégén adta le rendelését, hétfőn postázzuk a címére. Amikor a csomag útra kel, a becsült kézbesítési időről és a nyomkövetési számról a GLS futárszolgálattól fog kapni egy SMS-t és egy e-mailt. Ha nem kapott értesítést, kérjük ellenőrizze a rendelés során megadott e-mail cím és telefonszám helyességét. Kérjük, ellenőrizze e-mail fiókja spam dossziéját is. A csomagját ezen a linken is nyomon követheti: Hol van a csomagom
Tagek: #készlet #küldés #kiszállítás -
Szállítási költség
A szállítási költség 1690 HUF, kettő vagy több termék esetén a kiszállítás ingyenes.
Tagi: #poštnina #postnina #dostava -
Melyik futárszolgálattal működnek együtt?
Webáruházunk minden csomagot a GLS futárszolgálattal kézbesít. Kérésére a csomagot más futárszolgálattal vagy a Magyar Postával nem tudjuk kiszállítani.
Tagek: #kiszállítás #gls #futár #csomag -
Kapok-e kedvezményt készpénzes fizetés esetén?
Az átvételi helyen csak bank- és hitelkártyás fizetés lehetséges.
Tagek: #kedvezmény #készpénz #fizetés #fizetésimódok #fizetés -
Személyes átvételt választottam, mikor tudom átvenni a csomagot?
Kapni fog egy értesítést webáruházunkból, amint készen áll a termék. Ügyeljen rá, hogy rendeléskor a helyes e-mail címet és telefonszámot adja meg.
Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #átvétel -
Használhatok két kedvezményes kódot online vásárláskor?
A kódok vásárláskor nem adódnak össze.
Tagek: #kódok #kedvezmény #kupon #kód -
Jöhetek személyes átvételre, ha nem adtam le előre a rendelésem?
Rendelését célszerű még érkezés előtt leadni és megvárni értesítésünket, hogy a csomag készen áll.
Tagek: #személyesátvétel #szállítás #logatec #Logatec #átvétel -
Raktáron van a termék?
Webáruházunkban az egyes termékek készletinformációit a termékek mellett tudja megtalálni. Ha azt írja, hogy a termék raktáron van, a rendelés beérkezését követő 24 órán belül kiszállítjuk önnek, ami alól a hétvégék kivétet képeznek. Mivel 2 vagy több vásárló rövid időn belül megrendelheti ugyanazt a Raktáron állapotú terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a terméket úgy kezeljük, hogy nincs raktáron és erről értesítjük önt.
Tagek: #készlet #raktár #küldés #kiszállítás -
Hol találhatók az üzletetek?
Üzletünk Logatecben található. A címet és az összes elérhetőséget ezen a linken tekintheti meg: Kapscolat
Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #üzlet #gledring #Gledring #cég -
Van lehetőség személyes átvételre Ljubljanában?
Bár a cég székhelye Ljubljanában van, üzletünk, adminisztrációs részlegünk és raktárunk Logatecben található, így a személyes átvétel Ljubljanában nem lehetséges. Nézze meg elérhetőségeinket: Elérhetőségek
Tagek: #személyesátvétel #küldés #logatec #Logatec #átvétel #Ljubljana #ljubljana -
Milyen munkaidőben dolgoztok?
A munkaidőt az alábbi linken tekintheti meg: Elérhetőségek
Tagek: #munkaidő #logatec #Logatec #átvétel -
Megváltoztathatom a fizetési módot már visszaigazolt rendelésnél?
Ebben az esetben kérjük, küldjön egy e-mailt a [email protected] címre és tüntesse fel a kívánt fizetési módot, hogy módosíthassuk. Ha a csomagot már elküldtük, a fizetési mód nem módosítható.
Tagek: #fizetésimód # fizetesimod #fizetés #fizetes -
Van lehetőség telefonon keresztül rendelni?
Telefonos munkatársaink mindig készen állnak válaszolni megrendelésével kapcsolatos és más kérdésére az ingyenesen hívható 18089236 telefonszámon keresztül.
Tagek: #rendelés #rendeles #Telefon #telefon #ügyfélszolgálat #segítség #segitseg -
Szükséges-e regisztrálni a rendelés leadása előtt?
A rendelés leadása előtt nem szükséges regisztrálni. A regisztráció azonban lehetővé teszi a hűségpontok gyűjtését, amelyek már az első vásárlás alkalmával felhasználhatók kedvezmény formájában.
Tagek: #rendelés #rendeles #regisztráció #vásárlás #hűség -
Lehet-e vásárolni online rendelés nélkül?
Rendeléseit leadhatja telefonszámunkon, e-mail címünkön vagy közösségi oldalainkon keresztül is.
Tagek: #vásárlás #megrendelés #megrendeles -
Hol van a csomagom?
Ha már leadta rendelését, az alábbi linken nyomon követheti csomagját és annak állapotát: Hol van a csomagom?
Tagek: #vásárlás #megrendelés #csomag #szállítás #nyomonkövetés -
Honnan tudhatom, hogy a termék alkalmas-e a járművemhez
A Withcar.hu webáruházban található termékek a jármű méreteihez vannak szabva. Ha helyesen kiválasztotta a járművét, akkor a termék 100%-ban meg fog felelni. Ez alól csak a Belgiumból behozott járművek képeznek kivételt, ez esetben nem vállalunk felelősséget a méretekért.
Tagek: #nemmegfelelő #megfelelő #panasz #illeszkedés -
A termék alkalmas-e az autómhoz annak ellenére, hogy a leírás szerint fiatalabb/idősebb évjárathoz való?
Termékek megrendelésekor különösen ügyeljen a jármű évjáratára. Példa: Ha a termékünkön a 2014-> felirat szerepel, ez azt jelenti, hogy a termék 2014-től gyártott járművekhez alkalmas, még akkor is, ha az ön járműve pl. 2017-es évjáratú. Amikor új sorozat érkezik, pl. 2018, akkor a weboldalunkon lezárjuk az évjáratokat: 2014-2018, és új 2018/11-> évjáratot indítunk. A 11-es szám a november hónapot jelent, tehát azt jelenti, hogy a termékek 2018-tól megfelelőek a járműhöz. Figyeljen arra, hogy november a járműgyártás hónapja legyen és nem a jármű vásárlásának hónapja.
Tagek: #megfelelő #helyes #évjárat -
Lehetséges csak sofőr oldali szőnyeget venni?
Nem lehet csak sofőr oldali gumi- vagy szövetszőnyeget vásárolni. A gumi- és szövetszőnyegekre 1 év garancia jár. Ha garanciális időn belül szeretné kicserélni a szőnyeget kopás miatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.
Tagek: #szőnyeg #szonyeg #sofőr -
Lehetséges csak a két elülső oldali szőnyeg megvásárlása?
Az elülső szőnyegek vásárlása csak akkor lehetséges, ha a készlet már alapból csak két szőnyegből áll. Ez többnyire kishaszonjárműveknél van.
Tagek: #szőnyeg #szonyeg #elülső #elöl -
Milyen garancia jár a termékekre?
Minden terméknek saját garanciája van. A termék garanciájára vonatkozó összes információ megtalálható a termékoldal GARANCIA fülén belül.
Tagek: #garancia #jótállás #rendelés -
Raktáron van a termék?
Webáruházunkban az egyes termékek készletinformációit a termékek mellett találja meg. Ha azt írja, hogy a termék raktáron van, a rendelés beérkezését követő 24 órán belül kiszállítjuk önnek, kivéve ha hétvégére esik. Mivel 2 vagy több vásárló rövid időn belül megrendelheti ugyanazt a Raktáron állapotú terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a terméket úgy kezeljük, hogy nincs raktáron, és erről értesítjük önt.
Tagek: #termék #raktár #készlet #rendelés -
Vásárolhatok nálatok tappancsokat, amik az autó padlójára vannak szerelve?
A tappancsokat ingyen odaadjuk, csak a postaköltséget kell állnia.
Tagek: #tappancs #rögzítő -
Miért nem kaptam rögzítő tappancsokat a szőnyegek mellé?
A szőnyegek 100%-osan a jármű méreteihez vannak szabva. Ha járművében eredeti tappancsok vannak a padlóburkolaton, akkor azok a szőnyegeinkbe is integrálva vannak. Ha vásárlás előtt nem biztos abban, hogy szőnyegeinknek vannak-e tappancsaik vagy sem, nézze meg a termék képet a termékgalériában és olvassa el a leírást, ahol pontos információkat talál.
Tagek: #tappancs #rögzítő -
Van lehetőség a nálatok vásárolt termékek felszerelését kérni?
A cégünkben jelenleg nem foglalkozunk termékek felszerelésével
Tagek: #felszerelés #felszereles -
Vehetek nálatok méterre gumit?
Gyártásunk egyedi termékeket állít elő, ezért nem vásárolható nálunk folyóméterekre gumi.
Tagek: #gumi -
A weboldalatokon nem találok az autómhoz illő terméket. El tudnátok készíteni megrendelésre?
Rendelésre főleg a veterán autók és régebbi járművek esetén nem tudunk termékeket készíteni. Viszont forduljon bármikor bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz és kérdezzen, hiszen az is megtörténhet, hogy olyan termékünk van a kínálatban, amely még nem jelent meg online.
Tagek: #termék #termékek #gyártás -
Mekkora a csomagtértálca mérete?
Weboldalunkon minden tálca a jármű méreteihez van szabva, így a pontos méretekről nem tudunk tájékoztatást adni. A weboldalunkon található leírás, terméknév és eredeti képek segítenek ebben.
Tagek: #tálca #csomagtértálca #csomagtér #csomagter -
Elvesztettem az árnyékolók tappancsait, hol tudok újakat venni?
A tappancsokat ingyen adjuk, csak a postaköltséget kell állnia.
Tagek: #árnyékoló #arnyekolo #tappancs -
Nem tudom felszerelni a terméket.
Minden termékünk oldalán megtalálható a felszerelés videós, PDF vagy szöveges magyarázata az adott termék alatt a FELSZRELÉS részben. Ha még mindig nem tudja, hogyan szerelje fel a terméket, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Tagek: #felszerelés #feszereles #termék #felheyezés #felhelyezes -
Hogyan tudom visszaküldeni a megvásárolt terméket?
Igen, webáruházunkban elégedettségi garanciát vállalunk, így ha a termék nem felel meg kívánságainak, bármikor visszaküldheti, de a terméknek nem szabad használt állapotban lennie. Gondoskodnia kell arról is, hogy a terméket eredeti és sértetlen csomagolásában küldje vissza. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékek nem lehetnek használt állapotban. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás megsérült olyan szinten, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz -
Mennyi időn belül küldhetem vissza a megvásárolt terméket?
Minden termék visszaküldhető a csomag átvételétől számított 30 napon belül.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz -
Mennyi időn belül tudjátok megoldani a panaszt?
A panaszokat minőségi és felelősségteljes módon szeretnénk megoldani. Válaszunkat a panasz benyújtásától számított 48 órán belül várhatja. Minden panasszal egyénileg foglalkozunk, így a megoldási idő is változó.
Tagek: #panasz #visszaküldés #visszakuldes -
Mennyi időn belül számíthatok pénzvisszatérítésre?
A visszatérítés a kérvény megoldásától számított 48 órán belül várható.
Tagek: #visszatérítés #vételár #visszaküldéss #tappancs #rögzítő -
Mit jelent az elégedettségi garancia?
Az elégedettségi garancia lehetővé teszi, hogy a csomag átvételétől számított 30 napon belül minden termékünket indoklás nélkül visszaküldhesse nekünk használatlan állapotban.
Tagek: #garancia #elégedettség -
Milyen garancia jár a termékekre?
Minden terméknek saját garanciája van. A termék garanciájára vonatkozó összes információ megtalálható a termékoldal GARANCIA fülén belül.
Tagek: #garancia #jótállás -
Melyik címre küldjem vissza a terméket?
Kérjük, a termékeket a következő címre küldje vissza: IOC Logatec 15/1370 Logatec a Gledring d.o.o. cég székhelyére.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz -
Ki viseli a postaköltséget a termék visszaküldése esetén?
Abban az esetben, ha téves vagy nem megfelelő terméket küldtünk önnek, a szállítás megszervezését és a szállítási költségeket mi álljuk. Amennyiben a terméket egyéb okból küldi vissza, akkor önt terheli a szállítás megszervezése és a szállítási költségek kifizetése.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz -
Hogyan kell előkészíteni a csomagot a visszaküldésre?
A visszaküldendő termékeket nem szabad előzetesen használni. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába, és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz -
Rossz terméket rendeltem, hogyan tudom kicserélni?
Ha rossz terméket rendelt vagy kapott, nálunk bármikor kicserélheti. Ebben az esetben az új terméket elküldjük, a régit pedig adja oda a kézbesítőnek. Az ön hibája esetén önnek kell fedeznie minden csereköltséget, ellenkező esetben mi álljuk a költségeket. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékeknek nem szabad használt állapotban lenniük. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz #hiba #hibás -
Rossz terméket küldtetek, hogyan tudom kicserélni?
Ha rossz terméket rendelt vagy kapott, nálunk bármikor kicserélheti. Ebben az esetben az új terméket elküldjük, a régit pedig adja oda a kézbesítőnek. Az ön hibája esetén önnek kell fedeznie minden csereköltséget, ellenkező esetben mi álljuk a költségeket. FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött termékeknek nem szabad használt állapotban lenniük. Visszaküldéskor vissza kell helyeznie a terméket az eredeti csomagolásába és a csomagot fóliába csomagolni. Abban az esetben, ha a termék vagy a csomagolás olyan szinten megsérült, hogy nem alkalmas továbbértékesítésre, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vételárat nem adjuk vissza, illetve csak egy részét adjuk vissza a csomagolás vagy a termék sérülésétől függően. Ezért a visszaküldés előtt feltétlenül védje meg az eredeti csomagolást és ne tekerje be ragasztószalaggal vagy olyan eszközökkel, amelyek károsíthatják a csomagolást.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #panasz #hiba #hibás -
Elrendezhetem nálatok a szőnyegek cseréjét, ha egy másik értékesítési helyen vásároltam őket?
Ha nem közvetlenül a mi cégünktől vásárolta a terméket, minden potenciális visszaküldést vagy panaszt azzal a céggel kell intéznie, amelynél a vásárlást végezte.
Tagek: #visszaküldés #visszakuldes #szőnyeg -
Nem tudom leadni a rendelést, tudnátok segíteni?
A rendelés leadása webáruházunkban nagyon egyszerű. A kereső segítségével válassza ki a megfelelő járművet és válassza ki a kosárba tenni kívánt terméket. A következő lépés a pénztárhoz vezet, ahol meg kell adni minden szükséges adatot és a megrendelés leadása gomb megnyomásával fejezi be a vásárlást. Ha nem tudja, hogyan kell leadni a rendelést a kosáron keresztül, bármikor leadhatja ingyenesen hívható telefonszámunkon keresztül is: 18089236, vagy e-mailben a [email protected] címre
Tagek: #rendelés #rendeles -
Nem kaptam előszámlát?
Ha úgy döntött, hogy előszámlán (pro forma számla) keresztül vásárol, rendszerünk automatikus e-mailt küldött önnek a megrendelés visszaigazolásával. A visszaigazoló e-mail alján egy pro forma számla található. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük ellenőrizze a SPAM dossziét. Gyakran előfordul az is, hogy az ügyfél nem megfelelő e-mail címet adott meg.
Tagek: #előszámla #eloszamla -
Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről
Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük ellenőrizze a SPAM dossziét. Gyakran előfordul az is, hogy az ügyfél nem megfelelő e-mail címet adott meg. Minden visszaigazolást automatikusan küldünk, ezért mindig el vannak küldve.
Tagek: #megrendelés #megrendeles #visszaigazolás #visszaigazolas -
Hol kell megadni a promóciós kódot?
A promóciós kódot a KOSÁR vagy a PÉNZTÁR promóciós kód mezőjében adhatja meg.
Tagek: #kód #kupon #kedvezmény -
Nem tudlak elérni titeket a telefonszámon.
Telefonos munkatársaink telefonszámunkon minden munkanapon 8.00 és 16.00 óra között elérhetőek. Ha az operátor nem válaszol, a lehető leghamarabb visszahívja önt. Panasz vagy egyéb sürgős kérés esetén kérjük a kérvényt küldje el a [email protected] címre, ahol mindig számíthat a válaszunkra. Reggelente, főként hétfőn és kedden a telefonvonalak folyamatosan foglaltak, ezért javasoljuk, hogy ilyenkor forduljanak e-mailes ügyfélszolgálatunkhoz.
Tagek: #telefon #hívás -
Két kedvezményes kódot adtam meg, de csak az egyik aktiválódott
A kódok vásárláskor nem adódnak össze. Csak egy kódot tud egyszerre felhasználni.
Tagek: #kód #kupon #kedvezmény -
Mi az a hűségklub?
A hűségklub a Withcar webáruház hűségmodulja, mellyel gyorsabban vásárolhat és hűségpontokat szerezhet, melyeket későbbi vásárlásainál kedvezmény formájában tud felhasználni.
Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok -
Hogyan lehet pontokat szerezni?
Minden végrehajtott és lezárt vásárlás után pontok járnak. Kiszámításuk a vásárlás értéke alapján történik. Regisztráció után a profiljában megjelenik a pontok pontos kiszámítása és grafikus megjelenítése.
Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok -
Mit nyerek azzal, ha csatlakozom a hűségklubhoz?
A hűségklubban a saját rendelések nyomon követése mellett hűségpontokat is szerezhet, melyeket későbbi vásárlásokhoz kedvezmény formájában tud beváltani. Emellett kiválaszthat tetszőleges számú járművet, amelyhez különleges ajánlatokat és újdonságokat kap a kiválasztott járműmodellhez tartozó termékekkel kapcsolatban.
Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok -
Befejeztem a vásárlást, mikor lesznek jóváírva a pontok?
A pontokat a megrendelés feldolgozása utáni munkanapon írjuk jóvá fiókjához. Ha például pénteken ad le rendelést, a pontok következő kedden kerülnek jóváírásra. Ha a megrendelés nem kerül feldolgozásra, a pontok nem kerülnek jóváírásra.
Tagek: #klub #hűség #huseg #pontok #vásárlás -
Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan szerezhetek újat?
Kattintson a bejelentkezési oldalon található 'Nem emlékszik a jelszóra?' linkre. Kapni fog egy linket az e-mail címére, ahol lehetősége lesz új jelszót megadni.
Tagek: #jelszó #profil -
Hogyan kell regisztrálni?
Csak kövesse az ezen a linken található utasításokat: : Regisztráció.
Tagek: #profil #regisztráció -
Nem tudom elérni önöket a telefonszámon.
Telefonos munkatársaink telefonszámunkon minden munkanapon 8.00 és 16.00 óra között elérhetőek. Ha az operátor nem válaszol, a lehető leghamarabb visszahívja önt. Panasz vagy egyéb sürgős kérés esetén kérjük a kérvényt küldje el a [email protected] címre, ahol mindig számíthat a válaszunkra. Reggelente, főként hétfőn és kedden a telefonvonalak folyamatosan foglaltak, ezért javasoljuk, hogy ilyenkor forduljanak e-mailes ügyfélszolgálatunkhoz.
Tagek: #telefon #ügyfélszolgálat #hívás -
Mikor várhatok választ az elküldött e-mailre?
E-mailjére legkésőbb a következő munkanapon kap válasz. Panasz esetén fenntartjuk a jogot, hogy kérésére 48 órán belül válaszoljunk. Ha péntek délután, hétvégén vagy ünnepnapokon küld e-mailt, az első munkanapon válaszolunk.
Tagek: #email #válasz -
Feliratkoztam a hírlevelükre, mire számíthatok?
Webáruházunk e-mailben értesítést küld az újdonságokról és különleges akciókról, de legfeljebb havi 2x.
Tagek: #email -
A Withcar egy biztonságos webáruház?
A Withcar egy minden szempontból biztonságos webáruház, amely a vásárláskor megszerzett személyes adatainak biztonságos tárolásáról is gondoskodik. A webáruház rendelkezik SSL Security tanúsítvánnyal is, amely biztonságos webkapcsolatként határoz meg minket.
Tagek: #online #withcar #áruház #adat #adatok -
Használhatok két kedvezményes kódot online vásárláskor?
A kódok vásárláskor nem adódnak össze.
Tagek: #kedvezmény #kupon #kód -
Van lehetőség kérni a nálatok vásárolt termékek felszerelését?
A cégünkben jelenleg nem foglalkozunk termékek felszerelésével
Tagek: #felszerelés #felszereles -
Hol kapok promóciós kódot?
A promóciós kód nem feltétele a megrendelésnek, így promóciós kód nélkül is leadhatja a rendelést. A promóciós kódokat alkalmanként hirdetési médiáinkon tudja megtalálni. A Withcar webáruház munkatársai nem rendelkeznek kódokkal, ezért nem tudják azt megadni önnek vásárlás előtt.
Tagek: #kód #kupon #kedvezmény -
Tudok telefonon keresztül rendelni?
Telefonos munkatársaink mindig készen állnak válaszolni megrendelésével kapcsolatos és más kérdésére az ingyenesen hívható 18089236 telefonszámon keresztül.
Tagek: #rendelés #rendeles #Telefon #teleefon #ügyfélszolgálat -
Szükséges-e regisztrálni a rendelés leadása előtt?
A rendelés leadása előtt nem szükséges regisztrálni. A regisztráció azonban lehetővé teszi a hűségpontok gyűjtését, amelyek már az első vásárlás alkalmával kedvezmény formájában felhasználhatók.
Tagek: #regisztráció #vásárlás